Toitumispäevik ja käimistool

Hiljuti perearstil Kaur Morteniga kontrollis käies soovitas hakata perearst meil toitumispäevikut pidama kuna tema arust tundus, et lapsel on jälle allergiline lööve. Lugesin talle ette, mida Kaur eelmine päev söönud oli (kaerahelbepuder ilma piimata ja RPA). Tegelikult olin ise süüdi, et ükskord Kaurile piimaga püreed andsin. Te ei kujuta ette kuidas ma vahest soovin, et tal seda piimavalguallergiat poleks, et lisatoidu ostmine ja kõik muu palju lihtsam oleks. Ma reaalselt veedan 15 minutit püreede letis ja loen lihtsalt sedeleid, see tõttu ei saa ma ka üksi poes käidud, sest Kaur Morten väga ei naudi 15 minutit lihtsalt ilma liikumata kärus või turvatoolis lebamist. Igatahes lõpuks ma Laste Sahtlist toitumispäeviku ostsingi, maksis see ligi 7€. Ausalt öeldes on 7€ sellise asja eest ikkagi kuradima palju, aga nüüd ma vähemalt nägin mida see endast kujutab ka kui see peaks meil täis saama siis miksin ise arvutiga uue tabeli kokku. 


Okei, pean muidugi ka mainima, et tegelt on sellest olnud abi nii palju, et kui Kaur öösel halvemini magab saan vaadata mis toitu ma talle enam enne magamaminekut ei anna. Kuskilt olen lugenud, et mõned püreed annavad rohkem energiat lapsele ja ei sobi toiduks enne magamaminekut.

Kui juba Laste Sahtlis olin vaatasin ka mänguasju. Leppisime Halariga kokku, et käimistooli me lapsele ei osta:
  • Esiteks hirmujuttude pärast (lapsel tekivad O-jalad; laps hakkab varvastel kõndima jne.)
  • Teiseks perekonna tuttav, kelle tuttav on oma korda füsioterapeut, kes ütles, et laps peab kõik etapid läbi tegema - käputamine, roomamine ja siis kõndimine
  • Kolmandaks ei ole mõtet raisata vähemalt 60€ asjale, mida laps kasutab mõned kuud ainult
  • Neljandaks tuleb suvi ja las laps madistab parem õues murul kui toas käimistooli aheldatuna
  • viiendaks minu arust oli see lamamistool juba paras nuhtlus... Okei oli mugav ja nüüd kui järele mõtlen oma laiskusest ma panin alati lapse tooli, selle asemel et ta parem maas tekil vegeteeriks või rohkem lihaseid treeniks
Selle asemel ma ostsin aga Taf Toys catch me car'i. Kujutab see siis endast seda, et laps vajutab autol olevat nuppu (kusjuures see nupp käib lihtsalt) ja auto sõidab megaaeglaselt laulu ja tuledega edasi ja motiveerib last roomama/käputama. VAATA LÄHEMALT SIIT




This entry was posted on esmaspäev, 7. aprill 2014 and is filed under ,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply