Prohvet Mallukas

Ma ei saa ma PEAN lihtsalt sellel teemal sõna võtma... Põletage mind nüüd tuleriidal või ma ei tea mis ihunuhtlust veel...
Ma olen Malluka blogi päris pikalt jälginud, sest tema postitused on olnud päris huvitavad... Nüüd lugesin tema vaktsineerimise postitust ja ausalt öeldes tekkisid segased tunded. Mari pole vaktsineeritud ja ta väidab et teda ei huvita mis teised tema otsusest arvavad ja igaüks tehku, mis õigeks arvab. Üks ema aga ütles, et tegi vaktsiinid, sest ei viitsinud hakata arstiga taidlema siis sai ta põhimõtteliselt sõimata. No hallo, kui ta ei tahtnud siis ei tahtnud. Või üldse kes kaitsesid seisukohta, et vaktsineerida võiks siis... Palju leidsid (nagu minagi) et artikklis kus ta sõna võttis ei vihjanud keegi et ta epideemia levitaja oleks. Tema aga leidis, et ajakirjanik seda vihjas. Kes siis arstid on - katkusüstijad?
Mina olen oma lapse vaktsineerinud ja  ma ei kahetse et seda tegin. Mind on vaktsineeritud ja elan - haigused maha murdnud pole. EI OLE ka autismi. Nüüd aga tundub, et kui ennast/last ära vaktsineerida siis süstid sa põhimõtteliselt lased sa endale tuberkuloosi või katku süstida. Iga laps on erinev ja alati ei pruugi tervisehädades vaktsiin süüdi olla.
Ma arvan, et paljud emad lähtugu ikkagi oma sisetundest, mitte sellest mida keegi võõras oma blogis kirjutab ja raiub kuidas nii on õige elada. Me kõik võime neid google-arst lugeda silmad punnis, mis sest et tegelt vaikselt kõik naeravad Minu teada ei ole Mariannil meditsiinilist haridust ja selle asemel, et elada selle nimel mida tema kirjutab ja seda igas ilmakaares kummardada, küsige nõu spetsialistidelt. Tema sai laiemalt tuntuks, sest võttis sõna hitleri-emade kohta, mitte et oleks mingi meditsiini auhinna saanud. Või kui sai siis mina seda lugenud pole, nii et ärge olge kitsid ja andke mulle ka mõni link või viide.

Ta ütleb, et vaktsiinid on nõmedad - kohe hulk inimesi ei vaktsineeri lapsi...
Ta ütleb, et käimistoolid on nõmedad - keegi ei vaata isegi lapsele käimistooli. Küsige enne oma arstilt kaua tohib last toolis hoida, et see talle kahju ei tekita. Vaevalt küll, et mänguasjade tootjad mõtlesid: "Issand nii vahva oleks, kui kõik lapsed oleks O-jalgsed või tipiks nagu baleriinid. Teeme õige käimistooli..."

Ei ma ei vihka Mallukat. Ja ma loodan, et mind tõesti nüüd kuskile piinapingile ei panda, sest mul on vaja ikkagi ülesse kasvatada oma laps. Ma loen kindlasti edasi tema postitusi, mis sest et ta mu võib-olla risti lööb (nagu Lipsuke oma vitsad sai).



This entry was posted on esmaspäev, 7. aprill 2014. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

7 Responses to “Prohvet Mallukas”

  1. Ühinen sinu arvamusega, aga selliste postituse lõppudega ise te inimesed kisute Malluka poolset vastust ülesse. Appi mind põletadakse nüüd tuleriidal. Miks? Milleks sellist lõppu vaja on? Lipsuke kirjutas ju ka, et mallukas hull moor jne. Nahhui milleks??? Mida see blogis teisele halvasti ütlemine annab?

    Aga teemasse ka. Mina enda plika ka haiguseid täis süstinud. Iga ema teab mis teeb ja kui ei taha vaktsineerida, siis oma vaba valik. AGA kuna ma olen nüüd viimased 3 nädalat olnud haiglas praktikal, olen väga rahul, et olen ennast harida saanud ja mina ütlen küll, et VAKTSINEERIGA ENDA LAPSI JA KA ENNAST. See jutt mida arstid teile räägivad on jama. Nagu üks tuttav ütles, et tema arst ütles, et pole vaja aga ta teeb selle systi kui ema soovib. Nagu mida??? Miks kõik räägivad sellest kuidas vaktsiinid on pahad ja mürk jne. Miks keegi ei räägi sellest, et väikestele lastele ei ole ju ravimeid nende haiguste vastu!!! Tahan näha kuidas sa 3 nädalasel hakatakse b-hepatiiti ravima. Millega? See ravim tapab lapse organismi ära.
    Üks tuttav ütles, et tema ei vaktsineeri, sest on ju nii väikene võimalus, et ta laps saab endale mingi haiguse. Kus kohast see võimalus väike on? Kõik kohad on murjameid täis, kes saadetakse meie maale(minu puhul soome) , eesti tahab võtta süüriast põgenikud eestisse, ilma kontrollida. Tuuakse kohale ja siis vaadatakse, et kas on midagi viga või ei ole. Nagu mismõttes??? Toovad endaga kaasa 30 erinevat haigust ja nendest ka pooled mida ainult eestis teatakse. Ärge mõelge sellele mis on PRAEGU vaid sellele mis on veel tulemas.

    Huh, kiiruga tehtud :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Seda "tuleriidal põletamist" tavaliselt hakkab tulema neilt, kes on Mallukaga ühisel arvamusel nö jüngrid. :)
      Arvangi, et igal inimesel võiks olla oma arvamus vaktineerimise kohta ilma, et keegi viltu hakkaks vaatama olenemata mida ta otsustanud on. Kui keegi kommenteeriks nüüd, et tema pooldab mittevaktineerimist siis see on tema enda otsus. Ei tasu kohe kedagi sapivihmaga üle valada. :)

      Kustuta
  2. Ok, sorri, et nüüd nii ütlen, aga mu arust on ka see postitus pigem tähelepanu järgi kisendav. Pmst saab iga blogi lugejaid juurde, kui suurelt ja laialt Mallukast kirjutab, eriti negatiivselt. Nagu ka Pätugi ütles, siis ise te kõik kisute Mallukapoolset vastust ja nähvamist.

    Teiseks.. no see eelviimanelõik :D Ise kirjutasid eelmise postituse, kuidas sina ka ei taha käimistooli, kuna võivad o-jalad või varvastelkõnd tekkida. Ja siis siin mainid samamoodi Malluka miskipärast ära ja kaitsed, et a'la vaevalt mänguasjatootjad sellele mõtlesid.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. * Meie otsus mitte käimistooli osta tuli pigem elukaaslase poolt (ja vaevalt et tema kellegi blogi loeb) ja nõustusin temaga.
      * Tähelepanu ma ei otsi. Statistikat vaadates tuli blogile vb klikki juurde. Ei nuta sellepärast :)
      * Ei ole ma ka Malluka vihkaja ja jälgin ka tema blogi edasi. Aga saab ka asjadest kirjutada nii et ei suru neid kõigile peale. Võta kas või Hele Valguse blogi. :)

      Kustuta
    2. Ma ei rääkinud sellest, kuidas täpselt teie otsus tuli või miks te otsustasite mitte selle kasuks. Vaid üleüldisest mõttes, kuidas sa endale vastu räägid, et "ei taha et lapsel tekiks o-jalad (üldine neg. hoiak)" vs "ega tootjad taha lapsele o-jalgu tekitada, et meelega teeks sellise tooli (pigem positiivne)"
      Samuti ei mõelnud ma, et terve postitus või Malluka mainimine oleks tähelepanuotsiv, vaid just need teatud fraasid "lööge mind risti, põletage mind tuleriidal, ärge mind piinapingile pange". Saab kirjutada ka üle dramatiseerimata ;)

      Kustuta
  3. Mis puutub vaktsineerimisse otseselt, siis minu laps on vaktsineeritud ja ma ausalt öeldes ei tahaks uskuda, et ma sellega ta elu nüüd kuidagi halvemaks oleksin teinud.

    Mis mulle aga juba ammu silma jäänud on, et paljud naised arvavad, et nii kui nad on lapse saanud, siis äkitselt kuulutavad just nimelt nemad seda ainsat tõde siin universiumis ja just nemad on valinud õige teguviisi ja kõik teised pole ema tiitlit väärtki. Nii juhtubki, et on emad, kes on tulihingelised rp pooldajad ja tambivad mutta kõik, kes enne lapse teise eluaasta täitumist julgevad lapsele rpa'd anda ja siis on rpa pooldajad, kes omakorda otsivad igalt poolt " teaduslikke uuringuid", et tegelikult pole see rp nii kõva asi midagi.

    Ühesõnaga vahet pole, mis teema on, ikka on 2 äärmust kes muudkui lahmivad ja vähemalt minu jaoks näevad mõlemad äärmused alati üsna rumalad välja :D

    Aga minnes tagasi vaktsineerimise juurde, siis jah, Malluka postituse juures tegi mind veidi kurvaks see kuidas nii mõnedki kommenteerijad olid artikli eest tänulikud ja leidsid, et see on piisav info last mitte vaktsineerimaks.

    Selliseid asju võiks siiski arutada oma ala spetsialistega ja mulle paluks mitte seda juttu ajada, et KÕIK arstid on osa suurest vandenõust ja patsientidest ei hooli. Call me naive aga ma usun, et nii mõnedki arstid töötavad ikka missioonitundest ka :)

    http://lifeaccordingtob.com/

    VastaKustuta
    Vastused
    1. No mina räägin läbi kõik perearstiga kui mingi kahtlus on, sest tema on tuttav minu lapse haiguslooga ja tema tervisega. Kui ma kuulaks igat võõrast inimest siis ma arvan ei saaks aru ei mina ega ka laps mis temaga teha tuleks. Üks päev vaktsineeriks ja teine päev vannuks, et seda teha lasin.
      Meie laps saab sünnist saati RPA. Kuna kategooriliselt keeldus rinnast - jah mul olid süümekad, sest kõik kirjutasid igalpool foorumitest et see on vale ja jumala eest ei tohiks seda anda. Aga ma ei saanud teda ka nälga jätta sest ühed tänavalt arvasid et ei tohi minna seda teed.
      Kõige õigem on talitada oma sisetundest. :)

      Kustuta