Mrs Attention seeker

Ma miskipärast arvasin, et hakatakse arvama, et ma otsin eelmise postitusega tähelepanu. Ausõna mul pole tähelepanu vaja. Mu elu on niigi ilus ilma, et peaksin kedagi materdama, see oli lihtsalt minu ISIKLIK arvamus :)


This entry was posted on teisipäev, 8. aprill 2014. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “Mrs Attention seeker ”

  1. See on tüüpiline. Malluka nimi tuleks kanda kuskile leksikoni ja selle tähenduseks märkida, et inimesed, kes seda nime suu sisse võtavad, otsivad kuulsust või temapoolset tähelepanu. Ühesõnaga üsna keelatud on temast rääkida. :D

    VastaKustuta
  2. Jah ja kui julged midagi halvasti öelda siis tuleb ka temapoolne kiri (nagu mulle just pooltundi tagasi postkasti prantsatas). Kuigi ta raiub küll, et tal suva mis temast räägitakse (aga paistab et suva on siis kui head räägitakse) :D haters gonna hate.

    VastaKustuta