Buduaari turg ja Halari sünnipäev

Laupäeval toimus Tartus taaskord Buduaari Turg. Ja kui seda uudist lugesin, et see tuleb olin ma:

Sest Halloooo, ma polnud sinna siiani jõudnud. Kui tööl käisin juhtus just tööpäev see päev olema või kui Halar kodus on siis temal on autovõtmed ja tema on BOSS. Aga lõpuks olin mina Boss (sest Halar polnud kodus). Kõik ju ikkagi kiidavad ja ma tahan ka selle kaheksanda maailmaime ära näha.
 Pakkisin Kaur Morteni kärurattad kokku, Kaur Morten turvahälliga näpu vahele ja autosse ja sõit võis alata. 
Lõpuks kui kohale jõudsime, siis esimese asjana põgenesin Kaubamajja varju ja läksin jutustasin natukene sõbrannaga. Kaubamaja võib oma asukohalt olla hea koht sellise ürituse läbiviimiseks aga mahutavuselt EI. Liikuda oli seal võimatu ja ausalt öeldes ma ei jäänud ühegi müügipunkti juures riideid katsuma ja vaatama. Kui ma oleks kusagil käruga seisma jäänud poleks inimesed saanud ei edasi ega tagasi liikuda. Ilma kärutagi tundus et oleks pidanud olema lihtsalt ühesuunaline liiklus. Isegi Kaur Morten vaatas sellise näoga vahepeal nagu oleks ta põrgusse sattunud. 
Nii palju kui ma hindasid nagu jooksvalt nägin, siis mõni müüja tundus küll, et tuli ruttu rikkaks saama. Oli asju, mida mina oleks müünud kuskil 2-3€ aga seal ilutses 15€. Enamus oli muidugi AliExpressist tellitud kaup ja muidugi kõva juurdehindlusega. 
Arvan, et kui ma järgmine kord minemata jätaks siis ma ei usu et millestki ilma jään. Kui ta järgmine kord aga peaks toimuma kuskil suuremas kohas või liikumisvõimalust rohkem oleks siis never say never.

Täna aga on Halari sünnipäev... Iga aasta Halarile kingitust mõelda on justkui mission impossible. Aastapäevaks kinkisin talle 60-eurose kinkekaardi Auto24Ring rajale. Aga paistab et aju suudab genereerida ühe kingituse aastas talle. Mõtlesin, mis ma mõtlesin, siis tuli meelde, et ta kunagi mainis kui töökohta vahetab (et läheb Norrasse püsivalt tööle) tahab ingliskeele meelde tuletada. Võtsin sellest mõttest kinni ja läksin Rahva Raamatusse. Ostsin sealt talle "15 minutit ingliskeelt" ja "Norra-Eesti vestmiku". Hommikul andsime kingituse Kauriga üle (või noh Kaur oleks parema meelega kingitusega hambaid süganud kui ära andnud). No Halari emotsioonid - nende lugemisega on mul raskusi. Ka meie auto tegi Halarile kingituse - nimelt läks mingi vidin katki, niiet auto lihtsalt piiksub ja lõugab. 
Tähistame me aga tema sünnipäeva alles neljapäev (sõpradega) ja reede (sugulastega). Kaur Morten aga läheb neljapäeval vanaema juurde Lõuna-Eestisse meist puhkama. 

This entry was posted on esmaspäev, 14. aprill 2014. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply