Unelmate pulmad

Eks me kõik, naised, ole väiksena mõelnud, et abiellume oma unelmate printsiga vahukoore stiilis lumivalges kleidis. Mida suuremaks me saame seda reaalsemaks muutuvad ka pulmaideed. Meie oleme vahepeal ka Halariga pulmadest rääkinud - vahest oleme arvamusel, et tegelikult see pulm ei anna ju midagi ainult mulle tema perekonnanime või vastupidi. Mingeid tema asju ma ikka ajada ei saa... Näiteks minna panka ja tema pabereid seal ajada vms. Vahepeal aga leian mina (ma ei oska muidugi Halari eest rääkida siin kohal), et samas tahaks ikka väga abielluda....
Igatahes eile täitsa suvaliselt Estravelist puhkusereise vaadates hakkasin vaatama ka pulmareise. Mõtlesin, et seal on rohkem firmapoolsed soovitused mesinädalateks, aga seal olid lausa paketid et võid näiteks abielluda Hawaiil või Tais või kus iganes. Hallo, kes poleks unistanud mereäärsetest pulmadest või veel vähem ookeani ääres?  Kui ma peaks antud paketidest valima, siis valikski Hawaii. Hinnaks oli 945€ pluss siis lennupiletid, hotellimajutus ja reisikindlustus. Ma oleks nõus kasvõi ühe Halari autodest selle nimel maha müüma kui vaja :D. Sest tal on neid 3 ja ilmselgelt kõiki pole ju vaja.
 
Mainisin temale ka seda pulmaideed (ja ütlesin ka talle, et ta nüüd ära ei ehmataks) aga tema ütles, et Hawaii võin küll ära unustada. So sad... Kui ma mingi hetk hakkan rääkima, et sms-laenu võtsin siis nüüd teate mille jaoks.
 
Ma ei tea kust tulnud järsku mul selline huvi pulmade vastu, ei tea kas tõesti rolli mängib Kaur Morten, vanus või ma ei tea mis. Samas leian, et need pulmad, mis on nüüd laste pärast tehtud ei ole see õige. Paljud ju abielluvad selle põhimõttega, et issand saan mehelt lapse nüüd pean kohe abielluma ja tehakse ruttu mingid pulmad või registreerimine perekonnaseisuametis. Ettepanek võiks tulla südamest ja nii, et mitte miski ei kiirusta takka. Võib olla on see ainult minu põhimõte.
 
Ükskord vaatasin ka pulmakleite... Ja ükski pulmakleit, mida Eesti poed müüsid ei pannud tegema sellist efekti nagu: SEDA MA TAHAN! Vaatasin siis Aliexpressist ja noh sealt leidsin üle viie kindlasti kleite, mida ma tahaks. Jällegi suur risk, et tellid 300€ kleidi ja siis see lihtsalt ei sobi.
 
Aga eks millised KUNAGI üldse meie pulmad Halariga olema saavad ei tea vist keegi. Tean ainult, et Halar tahab korralikke pulmi.
 
Kes aga tahab ka unistada nagu mina seda eile tegin siis saab vaadata Estraveli pakkumisi SIIT .
 
Millistest pulmadest unistate teie? Või kui juba abielus olete, siis rääkige oma unelmate pulmadest?
 
 

This entry was posted on pühapäev, 30. märts 2014 and is filed under ,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “Unelmate pulmad”

  1. Oi, mina olen ka unistanud pulmadest mere ääres :)
    Isegi mitte kuskil niivõrd eksootilises kohas, aga Viimsis isegi oleks super. Paraku kui me hakkasime pulma planeerima, siis sai selgeks, et mugavam on pulmapidu teha siiski Prantsusmaal ( elame siin), sest kergem on lasta siia reisida minu 20. külalisel kui paluda seda teha mehe poolt tuleval 80. külalisel :)

    Aga kui see meri välja jätta, siis ma arvan, et mu augustis toimuv pulm saabki mu unistuste pulm olema :) Mere asemel sain peokoha kõrvale vähemalt jõe :D

    http://lifeaccordingtob.com/

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ja jälgin su blogi huviga. Loodan et kui peaks kunagi meie päev tulema siis vähemalt su blogist saan meeldetuletusi kuidas ja mida korraldada:)

      Kustuta