Leiud juuksurisalongist

Eile käisime sõbrannaga juuksuris. Või noh tema käis (ja tema laps ka), mina lihtsalt läksin õnne peale välja, et äkki saan kulmud lasta ära toonida. Läks õnneks ja saingi. Samal ajal kui juuksur sõbranna juukseid kärpis ja tema lapse omi arutasime seal ka maailmaasju. Üheks teemaks oli loomulik ilu.
Teema läks selleni seoses tätoveeritud kulmudega ehk siis püsimeigiga. Juuksur leidis, et alati on moes olnud loomulik ilu - vaadaku kasvõi modelle, neil pole ju kellelegi püsimeiki. Sama on ka juustega, et väga vähestel on mõni lühike lõikus. Mingi aeg mõtlesin minagi, et oh teeks püsimeigi kulmudele, et kaob see vaev igapäev neid pliiatsiga toonitada või iga paari nädala tagant uuesti värvimas käia... Mind hoidis ainult see tagasi - mis siis saab kui ma üks hetk otsustan heledaks juuksed värvida ja siis on kulmud megatumedad?

No Hallo eks ole?

Ühesõnaga ma loobusin sellest kergemale teele minemise ideest. Siis hakkasin uudistama hoopis seal müügil olevaid tooteid juustele... Uurisin seal erinevaid shampoone igasugustele juuksetüüpidele ja siis ma leidsin midagi mis hakkas mind väga huvitama. Shampooni, mis peaks juukseid siluma ja minu kräsupea ilma triikimata sirgeks tegema. Hinnaks oli 7€. Olen muidugi väga umbusklik sellistes asjades, et paned pähe ja kohe on tulemus käes. Aga täna pestes selle shampooniga ja juukseid fööniga kuivatades - usute või mitte mu juuksed olidki sirged. Minu uus lemmik shampoon:
 

Okei selles suhtes, et mul pole küll mingid väga hullud lokid aga siiski ikka väga laines ja kuna ma eriti nendega mässata ei viitsi siis teen väga-juukseid-lõhkuvad krunni. Kui nüüd aga see shampoon mind aitama hakkab siis head aega igasugused patsid...
Teine asi mis ma soetasin oli hoidvust mitte andev läike seerum, mis maksis 6€. See peaks siis:
* võitlema kräsude vastu
* lisama niiskust ja läiget
* kaitsma UV kahjulikke mõjude eest
 












Katsun hakata nüüd neid tooteid ilusti kasutama ja ehk varsti saan uhkustada oma pikkade, sirgete ja säravate juustega.

 

This entry was posted on reede, 21. märts 2014 and is filed under ,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply