Ennustamine ja ennustajad

Tarot kaardid.
Allikas
Oma lapse blogis ma kirjutasin kunagi, kuidas ma käisin ühe tuntud ennustaja juures. Nüüd peale peaaegu aastatagusest kogemusest oleks vist nüüd õige aeg järeldused teha, mis siiani on täppi läinud.

- Meil sünnib poeg. Okei, selles suhtes see aeg kui ma seal käisin teadsin ma juba ise, et meil sünnib poeg. Aga ma ei öelnud seda muidugi temale.

- Laps on minu näoga. Jah Kaur Morten on tõesti pigem minu suguvõssa kui Halar omasse. Vähemalt hetke seisuga.

- Tuleb ilus laps. Igale emale on tema laps maailma kenam. Aga näiteks oli olukord kus Taskus tuli täiesti võõras naine minu juurde ja lausus: "Issand kui ilus laps, täitsa selline teistsugune..." Ma ei oska öelda mida ta selle teistsuguse all mõtles ainult.

- Halarist tuleb hea isa. Jah pean tõdema, et ta on hea isa. Ta uurib alati Kaur Morteni kohta ja laps pole ka pidanud millestki puudust tundma. Näiteks kui Soomes käisime, siis ta isegi valis lapsele riideid. Selle asemel, et öelda:" võta ruttu midagi ära..." Meil olnud muidugi olukordi, kus tundub et ta ei julge eriti Kaur Morteni eest hoolitseda või tegeleda. Saan temast aru, sest noh põhjuseid on mitmeid:
  1.  ta on koguaeg ära. 6 nädalat ära ja 1 nädal kodus.
  2. ma pole andnud talle võimalust Kaur Morteniga üksi olla ja ikka tahan kõike ise teha
  3. kuna ta on palju ära tahab ta ka aega veeta oma sõpradega
Nüüd leppisime kokku, et pean üheks päevaks kodust ära minema, et ta saaks lapsega tegeleda. Ilma et mina teda jälgiks koguaeg või ilma, et tal oleks võimalust pääseda teades, et küll mina ära teen. Ekstreemseks muutub muidugi olukord kakaste mähkmete ja lapse söötmisega.

----

Ma muidugi enam eriti täpselt ei mäletagi, mida ennustaja veel ennustas. Soovin, et oleksin ülesse kirjutanud asjad.
Küll aga soovitas ta minul ja lapsel ennast ära ristida. Kuna kõik minu soovid pidid täide praegugi minema, küll väikese ooteajaga aga kui ära ristin siis pidid asjad kiiremini sujuma.
Siis teine soovitus oli, et Halariga sügiseks abielluks. Aga see jäi meil tegemata.

----

Käisin Tartus tegutseva Regina Ilvese juures ja KINDLASTI tahan sinna uuesti lähiajal minna. Seanss temaga on päris kopsakas - lihtsalt ennustamine maksis tookord 40€.  Aga ei, ma ei kahetse.

This entry was posted on esmaspäev, 3. märts 2014 and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “Ennustamine ja ennustajad”

  1. Kuidas Sa sellega hakkama saad, et Su mees nii vähe kodus on? Kas sa ei karda, et tal võib olla jälle mõni kõrvalsuhe?
    Su jutu järgi tundub, et Su mehel on sõpradega olemine tähtsam kui oma lapsega.. Kuidas suhtud sellesse, et su mees selle nädala jooksul, mil ta kodus on veedab hoopis oma sõpradega mitte Sinu ja lapsega?
    Kas Su mees kunagi Sinu ja lapse juurde plaanib ka kolida või jääbki teid külastama?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jälle mõni kõrvalsuhe? Tal pole neid kunagi olnud. See nädal mis ta kodus on, on ta võrdselt veetnud nii meie kui sõpradega. Ma saan temast aru, et kui sa ära oled tahad sa ka sõpru näha ja ma ei keela temal seda, sest kui oleksin tema olukorras siis veedaksin ka sõpradega aega. Meil on ühine kodu ja ta ei külasta meid lihtsalt. On ju palju noori, kelle mehed on paraku välismaal rohkem kui kodumaal. Ja keegi ei välista, et kunagi meiegi temale järgi läheme.

      Kustuta