Baby problems #1

Täna sain kokku sõbrannaga ja peale jalutuskäiku vanalinnas, otsustasime et lähme joome kuskil teed ja lobiseme niisama. Mõeldud tehtud. Võtsime siis suuna Tsink Plekk Pangi.
 
Olime ligi tunnikese juba istunud, kui Kaur Morten lihtsalt otsustas ennast täis s*ttuda.
 
                                   
 
 Okei, see on asjade loomulik käik, et mis sisse see välja. See mind niivõrd ei ärritanudki, kui see, et miks söögikohtades, mis on üsnagi populaarsed pole mingit mähkimislauda vms. Ma oletan, et Kaur pole esimene imik, kes seal käinud on. Kindlasti pole ta ka esimene imik, kes kakab. Ma ei hakka tal ju ometi laua peal mähet vahetama, sest vastasel juhul oleks söögikoht tühi ka olnud. Veel vähem ei lase ma tal oma kakast mähet "nautida".
Igatahes astusin ma siis naiste WC ja mõtlesin 5 minutit, mis ma nüüd teen? Ma ei pane ju last põrandale ja ei hakka tal mähet vahetama. Siis mõtlesin ma välja (mis polnud ka kindlasti hügieenilisem), et panen vetsupoti kaane alla ja vahetan siis ruttu seal ära.
 
Muidugi on neid kohti veel, kus puudub vastav võimalus aga miks? Kas siis üks see kapp, kus mähkimislaud sees on maksab varanduse?
 
 

This entry was posted on kolmapäev, 26. märts 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply