Aquaphoto ehk kuidas me vee all pildistamas käisime

Laupäev avanes kõigil tartlastel ka Auras beebidega pildistamas käia ja seda vee all. Usun, et paljud said inspiratsiooni Malluka blogist nagu ka mina. Kui nägin et Martin Koot on tulemas teadsin, et tahan selle järgi proovida.
Minu suurim mure oli, et tahaks et keegi kaasa tuleks, sest teades oma Kaur Mortenit siis üksi ma käidud ei saa. Palusin õde, sain vastuseks ei, palusin Halarit oli vastuseks ei, lõpuks palusin ühte väga head sõbrannat ja vastuseks oli JAH. Siis ei olnudki mul vaja muud kui maksta ära broneeriguraha (10€) ja lihtsalt laupäeval kohale minna. Esimene grupp (kell 11.00) oli juba täis seega valisin kella 12:00 grupi, mis sobis ka kellaajaliselt mulle tegelikult paremini.

Minu esimesed viis pilti olid sellised, kus mu käed koguaeg peale jäid sest automaatselt tahtsin kuidagi Kauri järgi sööstada. Teise ringiga muutusin juba natukene julgemaks ja mida aeg edasi seda vähem mu süda verd tilkus Kauri heaolu pärast.
Minu sõbranna, aga muudkui vaatas kõiki lapsi, kes vee alla läksid ja ainult ahetas ja ohetas. Pärast fotosessiooni ta ütles küll, et kui ta peaks oma lapse saama siis ta vähemalt teab et ta ei pea nii palju pabistama.



Minu õnneks pidas Kaur väga hästi vastu, kartsin küll, et nüüd läheb kõik vastu taevast, sest ta kipub mind vahest "üllatama". Aga kui vaja paistab, et ta neelab oma eneseuhkuse alla.

Ma jäin fotosessiooniga väga rahule ja kui ma peaks kunagi mingil põhjusel tahtma teist last, siis kindlasti läheksin ka suure kõhuga vee alla pildistama, sest see võimalus on kodulehel täitsa olemas. Ja no kui Kaur on hea poiss siis tahan kindlasti minna teda veel "uputama". Näiteks maikuus on täiesti võimalik Kõrvekülla minna.

This entry was posted on esmaspäev, 17. märts 2014 and is filed under ,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply